sobota, 4 kwietnia 2015

Jak skoczkowie spędzają święta?

 – Święta pozwalają mi odpocząć pod każdym względem – przyznaje Kamil Stoch.



– To najważniejsze dni wiary chrześcijańskiej, moment otwarcia na naukę Chrystusa. Dla mnie osobiście to także czas wyciszenia i spokoju, przeznaczony wyłącznie dla Boga, rodziny i najbliższych – przyznał Kamil Stoch.

– Bardzo cenię sobie rodzinne biesiady przy świątecznym stole oraz spacery i zabawę z moją czternastomiesięczną córeczką – podkreśla Jan Ziobro.

– Najprzyjemniejsze jest u nas śniadanie, ale nie tylko podczas tego posiłku zamierzam spróbować wszystkiego, co znajdzie się na stole. Oczywiście w granicach rozsądku, chociaż czasem jest to trudne, bo na przykład moje dwie siostry pieką wspaniałe ciasta – opowiada Stoch.

– Czekam na wędliny i jajka podlane sosami. Do słodkiego na szczęście już tak bardzo mnie nie ciągnie, ale jak zwykle popróbuję pewnie każdego ciasta – przyznaje Klemens Murańka. Podobne plany zdradza Dawid Kubacki. – To są smaki dzieciństwa, zwłaszcza ciasta, których pieczeniem u nas zawsze zajmuje się mama – mówi.

– Mimo że jest po sezonie, to i tak zajadam się tym wszystkim w granicach rozsądku – zaznacza Dawid Kubacki. – Nie odmawiam sobie niczego, jednak jestem uważny, aby przed treningami nie okazało się, że trzeba zrzucić nawet kilka kilogramów – dodaje.

– Głównie spotkania wynikające z zobowiązań i umów sponsorskich, ale i też badania lekarskie, ewentualna fizjoterapia oraz treningi indywidualne. Te wspólne rozpoczniemy pewnie jak zwykle w maju – opowiada Maciej Kot.



A jak Wy spędzacie święta?

Emotikon smi

Nie dajcie się zwieść pozorom 
Emotikon wink Radosnych Świąt Wielkiej Nocy!
Happy Easter
 Emotikon smile



yyigui

1 komentarz:

  1. Moje święta? Idealne pod każdym pozorem. Jest tylko jeden mały minusik. Już po białym barszczu nie mogę niczego zjeść :) Muszę chwilkę odczekać a dopiero potem zabieram się za Mazurki :D
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń