piątek, 27 marca 2015

Wspomnienia z Mistrzostw Polski

Mam nadzieję, że dzisiejszy post przypadnie Wam do gustu... W rozwinięciu... Wiele "różnych" rzeczy... :) Jeżeli się spodoba i chcielibyście więcej postów takiego "typu" zostawcie komentarz ze swoją opinią...

Zapraszam do rozwinięcia! ;)

 Wszyscy trenerzy dbają o "rozwój" swoich podopiecznych... Wspólnymi siłami tworzą niesamowity skład najlepszych trenerów na świecie! ;)


 Zawodnicy zadowoleni są ze swoich dobrych wyników... ;)

Odchodzą w dobrych humorach!

 Lądują telemarkiem!

Zdobywają sukcesy indywidualnie...

... i drużynowo! 


 Bez względu na wszystko mogą liczyć na pomoc kolegów i przyjaciół...

 Biją rekordy... Swoich możliwości...

Każdy skok jest na wagę złota!

Nie umieją się poddawać...

Zawsze dążą do jak najlepszych wyników...

Starają się jak mogą ;)

Żeby cieszyć się z własnych sukcesów...

 ... i zaskakiwać trenerów... A także kibiców!


A na Mistrzostwach Polski poznajemy nowe gwiazdy tego pięknego sportu! ;) :) :*


Taki post miałam w planie zrobić już jakiś czas temu... Teraz w końcu nadarzyła się szczególna okazja - MP, no i wiele zdjęć... ;)
***
Mam nadzieję, że ten post się Wam (chociażby w jakimś stopniu) podobał...
Chciałam zrobić coś nowego... W komentarzach proszę o szczere opinie... Jest to dla mnie bardzo ważnie, ponieważ chciałabym wiedzieć czy to co piszę "ma jakiś sens"... ;)

Miłego dnia!  ;)

4 komentarze:

  1. Jest super :) Trzeba to przezyć jeszcze raz ;) A twój blog ma całkowity sens :P Cieszę się, że go prowadzisz i że jesteś na bieżąco. Uwielbiam twojego bloga. Fajnie by było zrobić swój własny filmik o skoczkach :) Ja juz zrobiłam ;D
    Pozdrawiam i czakam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... :)
      Bardzo miło mi słyszeć (czytać) takie miłe słowa! :)
      Twój blog jest także niesamowity! Nawet nie wiesz jak się cieszę, kiedy mogę sobie w spokoju, bez pośpiechu poczytać Twoje opowiadania!
      Dzięki za pomysł o filmiku... ;)
      Myślę, że ukaże się w ciągu następnych dni... jakbyś mogła tylko podać mi link do swojego... :) Jestem ciekawa jak Ci poszło! ;) Na pewno niesamowicie! (jak zawsze z resztą...) :*

      Usuń
    2. Cieszę się :) Niestety linka nie mogę ci podesłać gdyż jest zrobiony w programie na laptpie. Jeszcze nie wrzuciłam go do sieci. Mam nadzieję, że twój filmik będzie niesamowity :*

      Usuń
    3. (Też mam taką nadzieję...) ;)
      Postaram się!
      A jak wrzucisz swojego, to chętnie obejrzę!!! ;)

      Usuń